Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2009 13:23 - БЯСНА
Автор: miroluba55 Категория: Поезия   
Прочетен: 2986 Коментари: 12 Гласове:
6



Бясна

       Да,  бясна съм. НАСА бомбандира Луната за да търси в отломките от лунната повърхност ледени блокчета, тоест вода. Луната!!!  Луната е на всички земни жители не е на НАСА. Това е наглост. Кой им дава право? Кой смее да твърди, че е безопасно за орбитите на Луната или на Земята. За каква наука и за какви цели става въпрос? За  какво ни е този факт, не можем да отидем безопасно на  Луната, но можем безопасно да и правим кратери, които  хвърлят 10 км прах  в космоса. Малко ли са катаклизмите създадени на майката Земя, от неразумна човешка дейност. Трябва ли да унищожим и земния спътник. Да, това е вулгарно и грозно. Също така не чух и не видях отразен протест срещу това безумие в медиите. Помислих си , че нещо с мен не е наред, какво ме вълнува пък чак толкова Луната. Нищо и няма. Така ли е обаче? Силната ми интуиция поражда в мен неописуемо безпокойство, нещо не е наред. А вие какво мислите...?



Тагове:   Луна,   взрив,   наса,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bratignat - Защо не си намериш хоби?
10.10.2009 13:33
Ще избегнеш писането, на такава глупост, ако си заета.

1. Дали има вода на Луната е изключително важно - това е предпоставка за мисии до други планети, понеже горивото на сателитите и совалките, когато излязат в космоса е водород и кислород.Вода=h2o

2. Аз и вчера виждах Луната...., никой не е тръгнал да я взривява, взимат проби. Без Луната, не може да има живот на Земята, тъй, като прекалено много жизнеоважни условия, зависят от нея.

В заключние - подбирай си източниците.

П.П.
А и Луната не е на хората, нито на НАСА. По международни спогодби тя е неутрална територия.
цитирай
2. lado - Имате пълното право да се въмуща...
10.10.2009 13:34
Имате пълното право да се въмущавате! Безпардонността на хамериканците ще умре , когато умре и последния хамереканец
цитирай
3. lado - Ще добавя, че НАСА в момента изпи...
10.10.2009 13:41
Ще добавя, че НАСА в момента изпитват методи за изпичане на повърхностния слой прах до получаването на твърда настилка , по която да могат да се придвижват .Причината за подобни намерения се крие във факта, че вдигнатият прах при движение на апарати по повърхността на Луната се сляга един месец,защото гравитацията е малка (1/6).
Та се питам - нали кацаха уж - защо тогава прахът отсъстваше от снимките и защо тогава не взеха проби ,за да видят за вода?
Не му обръщайте внимание на горния, повече от китайците са само тъпаците, източниците ми са сигурни!
Пак поздрав!
цитирай
4. miroluba55 - bratignat
10.10.2009 13:41
Може и да сте прав, дано. Може и да съм глупава. Но имам право да се възмущавам. Източниците ми са телевизионни медии....а възмущението и разсъжденията ми плод на ограничения ми ум. Благодаря за коментара!
цитирай
5. lado - И още - ако Луната не е на това място в ...
10.10.2009 13:45
И още - ако Луната не е на това място в пространството, гравитационнните връзки ще са други и сезоните няма да са вече същите - даже математическите модели говорят за пълното им отсъствие. В медицината има един принцип - ако не можеш да помогнеш, поне недей да вредиш.
Както за други неща, за днешните глупости ще плащат поколенията...
цитирай
6. miroluba55 - lado
10.10.2009 13:45
Съгласна съм с теб! Има нещо много гнило в този акт на НАСА и това ме възмущава. Глупоста на останалите земляни който не са хамериканци също. Благодаря и за защитата и за коментара! Хубав дени и миран Земя и Луна!
цитирай
7. lado - И последно - съвременните варвари ...
10.10.2009 13:49
И последно - съвременните варвари са американците - USA - Та нали те пуснаха атомните бомби над Хирошима и Нагасаки и избиха цивилното им население , та сега Луната - вижте само как сме обръгнали на глупостите им....
цитирай
8. miroluba55 - А президентът им е нобелов лауреат за мир!
10.10.2009 13:55
Това ако не е ........дори нямам думи....Не знаят за водата....добре, значи не знаят нищо, там може да има разумни червейчета (не е защото съм прекалила с четенето на фантастика), може да има всичко, което дори нямаме право да стъпчем по невнимателност.....
цитирай
9. lado - Тези интервенции не са от вчера - кой ...
10.10.2009 22:46
Тези интервенции не са от вчера - кой знае колко такива опита са провели, без да кажат !

Predicted impact on 3 September 2006, 05:43 UT with a +/- 5 hour uncertainty (i.e. between 00:43 UT and 10:43 UT on 3 September).

Possibility of impact flash and/or the resulting ejecta plume being observed/imaged from the UK
On 3 September, ESA's SMART-1 spaceprobe will slam into the lunar surface in a dramatic end to its 18 month period of orbiting the Moon. The 285 kg (628 lb) spacecraft, traveling at a velocity of 7,200 km/h, is expected to crash onto the Moon's near side in Lacus Excellentiae (the Lake of Excellence), around 10° south of Mare Humorum, in the unlit lunar hemisphere, several hundred kilometres west of the lunar morning

цитирай
10. miroluba55 - Да.
10.10.2009 23:04
Опасни неща но на кого ли му пука. Винаги по важна е евентуалната печалба и полза.
цитирай
11. compassion - Аз също интуитивно го намирам за опасно
10.10.2009 23:33
Някои мои приятели твърдят, че сме започнали война (предупреждение) с извънземните, които живеят в луната (под повърхността й). И аз съм чела фантастика, но това надминава и фантастичните филми по наглост. Човекът не се научи да живее в мир на Земята, няма да бъде в мир и в космоса....
цитирай
12. miroluba55 - Истината е, че не е ясно какво става.
11.10.2009 19:25
А обяснението, че търсят вода .....малко ми е наивно.
Със сигурност това не са мирни намерения.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: miroluba55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 32957
Постинги: 10
Коментари: 40
Гласове: 344
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031